“Англійська Хелен Дорон” проводить соціальну кампанію для популяризації читання серед молоді по всьому світу.

У лютому стартує всесвітня кампанії “Young Heroes. Readers are leaders” з метою зацікавити дітей і підлітків читати більше.

Організатор соціальної ініціативи – міжнародна мережа “Англійська Хелен Дорон”, яка вже понад 30 років успішно навчає дітей англійської мови, прищеплюючи їм цінності активних громадян світу.

У лютому-квітні в Україні планують реалізувати понад 60 соціальних проектів. “У кожному з 63 навчальних центрів у 24 містах України ми щодня зміцнюємолюбов до читання. У 2018 році ми виходимо за рамки наших центрів, щоб ще більше дітей могли відчути магію читання. – каже Віра Чуб, національний координатор “Англійська Хелен Дорон” в Україні. – Ми докладемо максимум зусиль, щоб у більшої кількості дітей був доступ до книг, щоб маленькі українці відкрили для себе радість читання, а також розвинули свої навички читання, в тому числі англійською мовою”.

Опис реалізованих проектів з усього світу буде розміщено на веб-сайті компанії, починаючи з квітня 2018 року, а найбільш значущі проекти отримають грошову винагороду. Наприклад, за 1 місце учасники команди отримають сертифікат на 100 євро на придбання книг в онлайн-магазині, а на рахунок благодійної організації-партнера проекту буде перераховано 5 тисяч євро.

Запрошуємо соціально-відповідальних дітей і дорослих; бізнес, державні та громадські організації й ЗМІ приєднатися до студентів “Англійська Хелен Дорон”.

Заявки від благодійних організацій на участь у кампанії популяризації читання в Україні приймаються до 1 лютого 2018 років через форму зворотного зв’язку на www.helendoron.ua.

Дана кампанія є продовженням минулорічної всесвітньої соціальної кампанії “Young Heroes” Освітньої Групи Хелен Дорон, яка об’єднала дітей і підлітків для впровадження позитивних змін у своїх спільнотах. У квітні-червні 2017 року юні герої допомогли дітям-сиротам та дітям із різними серйозними захворюваннями, дбали про тварин в притулках, зробили годівниці для птахів, висадили квіти і дерева, прибрали в парках і зробили багато-багато інших добрих справ. Діти відчули, що є впливовою частиною суспільства, а їх креативність, чуйність і доброта змінюють світ на краще.

“Діти можуть очолити процес популяризації читання, – переконана Віра Чуб. – Завдяки нашій соціальної кампанії вони можуть почати більше читати, повірити в свої сили, розкрити в собі героя і надихнути інших читати. Адже читання – це суперсила, а читання для задоволення – фантастичне дозвілля”.

Офіційні правила та умови “Young Heroes”.

Для отримання додаткової інформації, будь ласка, відвідайте http://www.helendoron.com/youngheroes2018.

 

Щоб отримати додаткову інформацію, перейдіть за посиланням www.helendoron.com/youngheroes2018 або зверніться до Проць Софії, менеджер з маркетингу [email protected], тел.: 067 371 70 50).